12 Ocak 2010 Salı

Fatma Girik: The Last "TüpürükBender"


Ne zaman yukarıdaki şarkıyı dinlesem Fatma Girik aklıma geliyor. Aslında çok şaşılacak bir durum değil. Fatma Girikle bir aşk yaşasam aha aynen böyle olur. "bebeğim seni, senden tiksinirken seviyorum" durumu bir nevi. Şimdi bana gelip kimse Fatma giriği övmesin arkadaşım. Yıllarca tükürüşünü izledim ben o babayiğit kadının. İki dudağın büzüşüp bir vezüv haline gelip "tüpüüüüvvveee" diye patladığını gördüm. Bak Selda Bağcan da babayiğit tipli kadın ama aşkını güzel yaşar o. Fatma Girik hem tüpürür hem sever. Şey gibi işte. Tükürük işkencesi yapar gibi işte. Önce sizi bağlar. Elinizi kolunuzu sabitler. Yere sırt üstü yatırıp üstünüze çıkar (haşin seksleme sahnesi gibi oldu. Fatma Giriği başörtülü, büzük dudaklı düşünün geçer. Alta yardımcı resim koydum.) "Ayrılcan mı Şerefsiiieezz?" diye sorduktan sonra siz cevap veremeden vezüvden (ağzından) "tüüüpleyerek" salyasını sallandırır suratınıza doğru. Siz debelendikçe daha çok sallanır salya. Kaçamazsınız. Sonra "hüüüüpleyerek" geri çeker sizi rahatlatır filan. Kısacası ipler Fatma'nın elinde olur. Stockholm sendromu gibi ama değil.

Amma dağıttım lan konuyu.


Here Comes The Rain Again
(Fırtına Öncesi Sessizlik):


















Bu arada Bloglara eklenen videoların pek izlenmediği gibi şeyler duydum. KIRIRIM LAN bilgisayarınızı. KIRIRIM! Vitamini videosunda olum bunun! La izleseneuouv!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder