25 Aralık 2009 Cuma

Twitter, Ümük, Sanat, Bilim Hakkında

Twitter çok garip bir sosyal platform. Burkina Faso nasıl? gibi bir soru sorup cevabını 10 satırı geçmeyecek şekilde yazmanı isteyen hoca gibi. Zaten içinde "takip" kelimesi geçen herşeye mesafeyle yaklaşan tırt bir insan olduğum için bu platforma karşı olabildiğince mesafemi korumaya çalışıyorum.
(Hıhı bence de platform çok yavşak bir kelime)

Her neyse, geçen gün takipçi sayımda olan artışa bakarken arada "TÜRKİYE BİLİM SANAT" diye bir güruhun (güruh diyorum çünkü baya takipçisi var. Ayrıca bana göre 2 erkekten fazla olan her grup bir güruhtur) beni izlediğini gördüm. Ergen şiirlerim, birkaç dandik hikayemle sanata; kezzap içerek ibretlik olan çocuk hikayesi ve pil yalamak dışında bilime yararlı olmam dışında memleketime bilim ve sanat açısından karınca götü kadar katkısı olmayan bir insan olarak böyle bir topluluğun alelade şekilde beni takip etmesi açıkçası beni biraz tırstırdı. (Ne biçim cümle kurdum lan)

Kolay değil arkadaş iki yüz küsür kişi. Yarın bir gün yanlış birşey desem, o çok sevdiğim ümüğümü keten iple sıkarlar. Resmen korkuyor gibiyim.

BENİM İÇİN GÜRUH (ÜMÜK SIKABİLME POTANSİYELLİ)













ÜMÜK (TEMSİLİ)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder