28 Aralık 2009 Pazartesi

Camız vs Bufalo

Sodomy'nin blogunu okuduktan sonra bütün gün "bu bardaki tüm Arizonalıların anasını bufalo siksin" cümlesiyle gezindim çevrede. Sokaktaki her insana istisnasız Arizonalı olarak baktım. Her gün yüzlerce defa "tipini sikiiim" ifadesini kullanan ben, bu uzun hakarete alışamadığım için birkaç kişiyi es geçmek zorunda kaldım. Onların ayrıca tipini skiim buradan.

Sonra gerçekten hayal ettim. Amerikan barına girip "bu bardaki tüm Arizonalıların anasını bufalo siksin" diye bağırmayı. Ulan bir tane arizonalı kalkıp "hangi bufalo lan kalk göster" dese çok skimsonik bir durumda kalacağımı fark ettim. Hayatımda hiç bufalo görmedim lan ben. Bufalo sanki en azından hayatta bir kere belgeselde görülecek gibi bir hayvan. Ama ben görmedim. İşte öyle bir durumda ben bufalo yerine camızı göstersem o bardaki tüm arizonalılara sittin sene ta.ak konusu olurum. Dövseler yine iyi olur. Hayır camız da siker ama konu o değil. O atardan sonra camız da siker demek beyhude olur çok. Ha camızla bufalo kapışsa hiç tereddüt etmeden tüm rızkımı camıza bırakırım o ayrı. Camız bence bufaloyu sikertir. Bi kere isimden kazanıyor. Keşke adım camız olaydı lan.

Sırf bir barda böyle bir terbiyesizlikte bulunmayayım diye bufalo resmi koymayacağım ve bufaloyu öğrenmeyeceğim.

Eğer bunu okursa kafamı çalıştırdığı için yu vin pörfekte teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder